سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1077078
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
غلامرضا شعرانی کارشناس امور مساجد دیر

حوزه/ کارشناس امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر گفت: ۱۲۲ مسجد و ۳۶ کانون فرهنگی هنری در شهرستان دیّر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه به مناسبت دهه تکریم و تعظیم مساجد مراسم غبارروبی مساجد شهرستان دیّر امروز با حضور نوجوانان و جوانان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری و هیأت امنا مساجد برگزار شد.

غلامرضا شعرانی کارشناس امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر در این مراسم اظهار داشت: ۱۲۲ مسجد در شهرستان دیّر وجود دارد که از این تعداد ۳۶ مسجد دارای کانون فرهنگی هنری هستند.

وی به برنامه‌های مساجد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: محافل انس با قرآن به همراه ترتیل خوانی و تفسیر قرآن توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد.

کارشناس امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر، ادامه داد: برگزاری مراسم سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و مراسم لیالی قدر از دیگر برنامه‌های اجرایی ماه رمضان در مساجد شهرستان دیّر است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه استانی تفسیر سوره یس، عنوان کرد: علاقه‌مندان که تاکنون موفق به ثبت نام در این مسابقه نشده‌اند، می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha